Nepovezani izvajalci omogočajo način naročanja iz asistenta pri izvajalcih, ki ne uporabljajo z asistentom integriranega sistema HIS. Naročanje preko nepovezanih izvajalcev vam omogoča sledljivost nad stanjem avtorizacij in varen način izmenjave dokumentacije z izvajalci.
Avtorizacija se kreira na enak način kot pri naročanju direktnega termina k povezanemu izvajalcu. Ob izbiri izvajalca so nepovezani izvajalci označeni s posebno ikono.
Ko izberemo izvajalca sta pri naročanju vedno možni dve opciji – naročanje na direktni termin in naročanje v čakalno vrsto. Katero možnost boste izbrali, je stvar dogovora s posameznim izvajalcem.
Naročanje na direktni termin
Če izberemo naročanje na direktni termin, se moramo za termin najprej dogovoriti z izvajalcem, potem pa lahko nastavimo točen čas termina (1) in ga potrdimo (2).
Ko imamo nastavljen točen termin, pa izvajalcu lahko napišemo sporočilo (1), pripnemo razno dokumentacijo, ki se nanaša na avtorizacijo (2) in kliknemo na gumb Pošlji (3), da se komentar in dokumenti pripnejo na avtorizacijo. Na koncu pa avtorizacijo še dokončno potrdimo (4). V primeru, da pred potrditvijo avtorizacije ne dodamo dokumentov, pa to lahko seveda naredimo tudi naknadno.
Ko je avtorizacija potrjena, izvajalec na svoj e-poštni naslov prejme povezavo, prek katere se lahko vpiše v svoj vmesnik za nepovezane in tam preveri avtorizacijo, ter vso dokumentacijo in komentarje, ki so bili poslani za to avtorizacijo. Hkrati pa lahko po končani obravnavi prek modula nepovezanih pošlje nazaj v asistenta kakršnekoli komentarje in dokumente povezane s to avtorizacijo.
Naročanje v čakalno vrsto
Če izberemo naročanje v čakalno vrsto, pa na spodnjem zaslonu zgolj izberemo čakalno vrsto (1) in jo potrdimo (2).
Enako kot pri naročanju na direktni termin, lahko izvajalcu napišemo sporočilo (1), pripnemo razno dokumentacijo, ki se nanaša na avtorizacijo (2) in kliknemo na gumb Pošlji (3), da se komentar in dokumenti pripnejo na avtorizacijo. Na koncu pa avtorizacijo še potrdimo (4).
Ko je avtorizacija potrjena, izvajalec na svoj e-poštni naslov prejme obvestilo, da je bila ustvarjena avtorizacija v čakalni vrsti, ter povezavo prek katere se lahko vpiše v svoj vmesnik za nepovezane. Pri naročilu v čakalno vrsto, izvajalec sam kontaktira stranko in se dogovori za termin. Datum točnega termina vam lahko pošlje kot komentar v zavihku Komunikacija s partnerjem (1). Po zaključeni obravnavi pa izvajalec prek Komunikacije s partnerjem pošlje še kakršnokoli relevantno dokumentacijo, ter klikne gumb Zaključi avtorizacijo (2), da se ta status prepiše v asistenta.