Ko izberemo stranko se nam odpre nov pogled z že predizpolnjenimi podatki stranke (1) in našim imenom (2).
S klikom na kreiraj avtorizacijo (3) se nam odpre novo okno, kamor vpišemo ID avtorizacije (4) in izberemo želeno storitev (5). Nato ustvarimo avtorizacijo (6) in nadaljujemo z izbiro izvajalca (7) in prostega termina.
Na podlagi prej izbrane storitve (1) nam sistem prikaže vse izvajalce (2), ki to storitev opravljajo. S klikom na izvajalca se nam prikaže seznam podizvajalcev (zdravnikov specialistov) in njihovih prostih terminov ali možnost naročanja v čakalno vrsto izvajalca, ki so nam na voljo za rezervacijo. Poleg tega lahko vidimo tudi poimenovanje storitve pri izvajalcu ter ceno (3).
S klikom na želeni termin se nam odpre nov pogled z informacijami o izbranem terminu (1) in odštevalnikom časa (2). Termin je namreč rezerviran le 120 sekund. V tem času moramo termin potrditi (3), saj se v nasprotnem primeru sprosti in postane na voljo drugim uporabnikom. Vidimo tudi ceno storitve, ki predstavlja celoten delež kritja avtorizacije, pri čemer lahko po potrebi urejamo znesek, ki ga krije zavarovalnica (4), kar posledično vpliva in ustrezno preračuna tudi za samoplačniški del kritja (5).
Po potrditvi termina se ta zabeleži pri izbranem izvajalcu, sami pa lahko dostopamo do vseh informacij na enem mestu: podatkov o avtorizaciji (1) in izbranem terminu (2), ki se nam izpišejo tudi v zgodovini sprememb (2). Izvajalcu lahko po potrebi pošljemo tudi komentar ali datoteko (3).
V določenih primerih lahko avtorizacijo tudi prekličemo (4). V tem primeru se bo termin izbrisal z urnika pri izbranem izvajalcu, v našem sistemu pa bo to ustrezno zabeleženo. Termin lahko izbriše tudi izvajalec, o čemer nas sistem avtomatsko obvesti.
V primeru spremembe termina (dne ali zdravnika) nas sistem o tem obvesti na enak način kot o kreirani obravnavi (1) in njenem zaključku (2) pri izvajalcu.