Nekateri izvajalci za določene storitve omogočajo direktno naročanje na termine, za nekatere storitve pa omogočajo naročanje le v čakalno vrsto. Ko pri kreiranju avtorizacije pridemo do koraka za izbiro termina, sta na voljo dve možnosti. Izvedemo lahko direktno rezervacijo termina (1) na storitev ‘Manualna obravnava’ ali pa termin naročimo v čakalno vrsto (2) na storitev ‘Manualna obravnava – čakalna vrsta’, odvisno od nastavitev izvajalca.
Če izberemo možnost ‘Naroči v čakalno vrsto’, lahko na kartici avtorizacije vidimo stanje obravnave V čakalni vrsti (1).
Ko se izvajalec s pacientom dogovori za točen termin in ga vnese v svoj informacijski sistem, se ta zapiše tudi v zgodovino sprememb (1). Na ta način vidimo vsako spremembo, ki se tiče izdane avtorizacije.
Na kartici avtorizacije se spremeni tudi status obravnave iz ‘V čakalni vrsti’ v ‘Termin rezerviran’ (1).
Odgovorni za to avtorizacijo prejme tudi obvestila o vseh spremembah, ki se tičejo avtorizacije – tudi o novem terminu ali morebitni spremembi termina.