Vmesnik je namenjen izvajalcem zdravstvenih storitev (v nadaljevanju IZS), ki nimajo zdravstveno informacijskega sistema integriranega z orodjem naročanja zavarovalnice (asistent). Vmesnik omogoča IZS spremljanje naročil zavarovalnice na zdravstvene storitve (avtorizacije) in varno izmenjavo podatkov in dokumentacije med IZS in zavarovalnico. Podatki v navedenem vmesniku nadomeščajo vsebino obvestila avtorizacije, ki ste jo do zdaj od zavarovalnice prejemali prek e-pošte, saj na ta način zagotavljamo varno naročanje in pošiljanje podatkov.
1. DOSTOP IN UPORABA VMESNIKA
Za dostop do vmesnika boste z družbo Medifit dogovorili uporabniški e-naslov (lahko eden ali več), odvisno od organizacije naročanja v vaši zdravstveni ustanovi. Vezano na kreirani uporabniški naslov ali več naslovov bo za vas kreirano geslo, ki ga boste prejeli pred začetkom uporabe vmesnika in ga boste uporabljali pri prijavi v vmesnik.
Slika št. 1: Prikaz potrebnih podatkov za dostop do vmesnika
Za vsako aktivnost s strani zavarovalnice (novo naročilo storitve, določitev termina ali pošiljanje dokumentacije) boste obveščeni z obvestilom prek e-pošte s povezavo do vmesnika. S klikom na povezavo v polju »Prijavi se« boste preusmerjeni na vmesnik in boste lahko pregledali prejete podatke in dokumentacijo, prejeto s strani zavarovalnice.
2. PREGLED NAD PREJETIMI AVTORIZACIJAMI
Ob uspešni prijavi se odpre »Seznam vseh avtorizacij«, kjer lahko preverite vse avtorizacije, ki so prejete prek vmesnika, in njihov status – ali so že določeni termini obravnave ali so v čakalni vrsti.
Slika št. 2: Prikaz vmesnika in seznama vseh avtorizacij
Po kliku na posamezno avtorizacijo (vrstico) se bo na desni strani odprla maska s podrobnostmi avtorizacije:
- Oznaka (številka) avtorizacije,
- Podrobnosti o stranki:
- ime stranke,
- rojstni datum,
- kontaktna številka stranke,
- e-poštni naslov stranke,
- Podrobnosti avtorizacije:
- oznaka (številka) avtorizacije,
- ime uporabnika asistenta, ki je ustvaril avtorizacijo,
- datum in ura termina ali zapis, da je naročilo v čakalni vrsti,
- znesek naročene storitve,
- znesek kritja zavarovalnice,
- ter znesek, ki ga morebiti plača zavarovanec.
Vsaka avtorizacija vključuje zavihek “Komunikacija s partnerjem”, ki omogoča varno komunikacijo in izmenjavo podatkov ter dokumentacije med zavarovalnico in IZS.
Slika št. 3: Prikaz podrobnosti avtorizacije
V vmesniku, natančneje na »Seznamu vseh naročenih avtorizacij« imate na voljo iskalnike za iskanje po različnih parametrih:
- nazivu (številki) avtorizacije,
- stranki in
- storitvi.
Slika št. 4: Prikaz iskalnika na »Seznamu vseh naročenih avtorizacij«
3. PREJEM NOVIH AVTORIZACIJ
Vmesnik omogoča prejem novih avtorizacij na dva načina: z določenim terminom, ali pa v čakalno vrsto. V obeh primerih ste iz strani zavarovalnice o novem naročilu obveščeni na kontaktni e-poštni naslov IZS.
Slika št. 5: Prikaz obeh tipov naročil
4. AKTIVNOSTI IZVAJALCA PRED IN PO IZVEDENI STORITVI
V primeru naročila v čakalno vrsto, mora IZS določiti termin skupaj s stranko. IZS stranko pokliče in se z njo dogovori za termin, ki ga vnese v vmesnik prek gumba »Določi termin«. Vneseni termin se avtomatično prenese v sistem zavarovalnice, zato dodatna obvestila prek telefona ali e-pošte o terminu, niso potrebna.
Slika št. 6: Prikaz gumba za vnos termina, ki ga predhodno uskladite s stranko
Po opravljeni storitvi IZS zaključi avtorizacijo prek gumba »Zaključi avtorizacijo«.
Slika št. 7: Prikaz zaključevanja avtorizacije
5. Upravljanje več lokacij z enim računom
Če ste z vašim uporabnikom povezani na več lokacijah, lahko med njimi prestavljate tako, da v levem meniju izberete “Moj račun”, nato pa se vam na desni pojavi meni za izbiro lokacije.